#landryna

22:29

Cześć Wam!
Przyszedł czas, by rozkręcić tego bloga!
Na (mam nadzieję) dobry początek dzielę się z Wami workiem DIY.
Ostatnimi czasy ów dodatek stał się dość rozchwytywanym uzupełnieniem kobiecego, jak i męskiego stroju. Skoro tak, to ja również postanowiłam zrobić podobny. Z tym, że wykonałam go sama, a nie poszłam do sklepu i nie nabyłam czegoś, co ma już co druga osoba na ulicy. Pamiętajcie, jeśli coś tworzycie to mowa tu o unikacie! Robicie coś sami = większa frajda :D
Do wykonania worka wykorzystałam to, co miałam w domu, czyli: ciemny jeans, różową dzianinie o fakturze przypominającej sztruks oraz biały, bawełniany sznur. Wszystko proste w swej konstrukcji, bo przecież prostota to klucz do piękna! :)  Landrynowy worek może pełnić również funkcję torby zarzuconej na jedno ramię. Nie zabrakło również Naszego wstępnego logo BP.


Co sądzicie? Czekamy na opinie!

  ~Kaja










0 komentarze

Popularne posty