3X T-SHIRT

14:23

Przedstawiam Wam 3 koszulki, które ostatnio zmalowałam. Minimalizm. Mam nadzieję, że Wam się podobają :)  No ale niestety, co dobre szybko się kończy. Moje najdłuższe wakacje w życiu również. Zaczynam studia i na pasję nie będę miała już wystarczająco dużo czasu. Ale spokojnie, nie zostawię mojego nałogu na zawsze. Będę tworzyć, ale w większych odstępach czasu.   Aaa no i jeszcze jeden njus. Dla tych, którzy mnie śledzą i nie tylko- dokładnie za miesiąc 25 października minie rok od założenia konta na Instagram i rok mojej intensywnej prac na poważnie. Dlatego Instagramowicze, macie jakieś pomysły na uczczenie tej okazji? Zgłaszajcie się w komentarzach pod tym postem oraz na IG. Macie równy miesiąc :D    Najlepszy pomysł przejdzie do realizacji!



Zajrzyj też na Instagrama i Snapchata @bepopcornpolska











0 komentarze

Popularne posty