#BIGBAG Z KONIEM

11:48

Cześć!

Dzisiaj 1 września. Dla wielu to rozpoczęcie nowego roku szkolnego. Dla innych to ostatni miesiąc wakacji, tuż przed studiami (czyli dla mnie). Ja ten dzień rozpoczynam od pokazania Wam co zmalowałam na torbie. Nie sądziłam, że worek z motywem konia trafi w gusta wielu osób i przyjdzie mi stworzyć BigBag z podobizną tego stworzenia. Im dłużej działam, tym bardziej mogę być dumna i zadowolona z efektów swojej pracy. A szczególnie w momentach, gdy moja małe dzieła spotykają się z WASZYM POZYTYWNYM ODBIOREM! Jestem Wam wdzięczna za miłe słowa i wsparcie :) Im Was więcej, tym więcej mam pomysłów na kolejne projekty!


                        Zajrzyj też na Instagrama i Snapchata @bepopcornpolska




Zmalowana i uszyta torba:










0 komentarze

Popularne posty