DINOZAURY

18:50

Witajcie w 2017!
Poprzedni rok minął mi bardzo szybko. W tym czasie, patrząc po liczbie zdjęć z moimi pracami na instagramie, stwierdzam, że było pracowicie :) Matura, egzaminy, stresy w pewnym momencie wyłączyły mnie z aktywności, na szczęście to już za mną. W tym roku tak jak i w poprzednim, za cel obrałam sobie uszczęśliwić kolejne osoby swoimi pracami i trafić przez to do kolejnych miast. Jak dotąd wysłałam torby, worki i koszulki od Gdyni po Gliwice. Czas docierać jeszcze dalej! 
Przedstawiam Wam nowe rzeczy, które mam nadzieję miło rozpoczną ten rok i szybko zagoszczą w Waszych domach. Osobiście mega mi się podobają. Czas na dinozaury!
Koszulki i NOWA SZMACIANKA XL z dino na tle srebrnego (!) kwadratu.  Wymiary torby ok szer. 42cm, wys. 50cm, wykonana z grubej bawełny. To pierwsza taka błyszcząca rzecz, także również jestem ciekawa Waszego zdania.  Efekt drobnego brokatu widoczny jest najlepiej w rzeczywistości. Istnieje też możliwość wykonywana złotego motywu. Chętnie poczytam opinie tutaj na blogu oraz pod nowym zdjęciem na moim profilu @bepopcornpolska.
Zamówienia poprzez insta lub mailowo bepopcornpolska@gmail.com

0 komentarze

Popularne posty