# 3xWOREK

13:42

Witajcie!
Przybywam po dłuższej przerwie. Okres maturalny- ci, którzy przez niego przechodzili wiedzą, że nie jest łatwy. Ale ja nie o maturach tylko o kolejnych moim pracach. Nareszcie mam trochę wolnego czasu na odpoczynek. A relaksuję się przy tworzeniu, także szybko pokazuję Wam nowe prace i zabieram się za nowe! Każdy worek to unikat, pojedynczy egzemplarz, więc jeśli lubicie być oryginalni- taki worek to coś dla Was. :)    

Zachęcam do zajrzenia na mój Instagram oraz Snapchat gdzie dużo częściej się pojawiam. Dajcie zdać jak Wam się podobają moje wypociny :P


           ---->>>   INSTA    <<<----  



          SNAPCHAT: bepopcornpolska








1 komentarze

  1. Istne cuda *-*! Zwłaszcza ten ostatni worek, aż się chce go posiadać. A co do matur to cieszę się że mam je już dawno za sobą. Chociaż moim zdaniem część nich z tego roku była łatwiejsza niż rok temu, ale tak ma chyba każdy kto je pisał. Trzymam kciuki za twoje wyniki no i w końcu wypoczywaj.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    nobeauty-nobeast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty