#KONKURS INSTA

15:45

Siemka!
Wakacje, to upragniony czas dla wielu z nas. Czas w którym możemy się zrelaksować i pozwiedzać fajne miejsca. W związku z tym postanowiłam stworzyć konkurs na Instagramie! Do wygrania dwa worki z nowej kolekcji #origami. Idealne na lato, bo kolorowe i oryginalne. Świetnie sprawdzą się w roli towarzysza wakacyjnych przygód. Postanowiłam kontynuować serię origami, bo wilk namalowany na koszulce (koniecznie sprawdź na moim profilu ig) zrobił, mogę śmiało to powiedzieć-niemałą furorę i skradł serce niejednej osobie. Taki odzew ze strony ludzi, którzy mnie wspierają oraz motywują daje mi sporego kopa do działania, za co Wam wszystkim PIĘKNIE DZIĘKUJĘ <3 Kopa dostałam, także #origami nie zakończy się tak szybko i mam nadzieję, że nowe rzeczy wpadną w oko kolejnym osobą i zamieszkają w ich domach :)

Szczegóły konkursu na moim profilu ig. Serdecznie zachęcam do zabawy!


--> SNAPCHAT:  bepopcornpolska  <--
--> INSTAGRAM <--


























1 komentarze

  1. Wow cudowne są te worki 😍 masz wielki talent 👌 wziełam już udział w konkursie ✨ mi do gustu przypadł piesek 🐶 jest prześliczzny 💘

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty